28 kwietnia 2012

Dzisiejsza Rekonstrukcja Bitwy Riese w Jedlince



























6 komentarzy:

drshaman pisze...

SUPER!!!

drshaman pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
drshaman pisze...

Zwłaszcza tych kilka pierwszych. Poprzedni komentarz usunąłem bo się zająkałem :)

Anonimowy pisze...

Proszę nie mylić inscenizacji z rekonstrukcją bo ta prywata obok rekonstrukcji nawet nie stała.Obraza dla rekonstruktorów jak się coś robi to trzeba dbać o szczegóły. Wenn schon, denn schon jak mawiali starzy Niemcy.

drshaman pisze...

Ja natomiast oceniam po samych fotkach. Nie byłem i nie widziałem. Podoba mi się światło.

Anonimowy pisze...

Dobre fotki ze złej imprezy są lepsze niż złe fotki z dobrej. EEchhh...Zupełnie się na tym nie znam- Opisuje pierwsze wrażenia- Krystian Pustelnik